Často kladené otázky

    1. Co musím udělat, pokud je dodaná pneumatika chybná?
    2. Platí ve virtuálním obchodě stejná práva jako v reálném obchodě?
    1. Co musím udělat, pokud je dodaná pneumatika chybná?

      Pokud má zboží vadu nebo vykazuje nedostatky, můžete zboží samozřejmě reklamovat v záruční době. Záruční doba pro naše zboží obnáší 24 měsíců, počínaje dnem dodání.
      Kontaktujte nejdříve náš zákaznický servis přes email na
      pneushop@delti.com, přes fax 0049 511 87 98 91 96 nebo na telefoní číslo 24 60 19 154. Obdržíte od nás reklamační formulář. Tento prosím zašlete kompletně vyplněný a podepsaný nazpět. Reklamované zboží zašleme výrobci k posouzení.
      Odkaz: Prosím neposílejte žádné pneumatiky na adresu sídla společnosti v Hannoveru. Na této adrese nemůžeme přijímat žádné pneumatiky.
      Při reklamaci již namontovaných pneumatik se prosím obraťte na Vaši montážní stanici.



    2. Platí ve virtuálním obchodě stejná práva jako v reálném obchodě?

      moto-pneushop.cz je český obchod  s pneumatikami od Delticom AG, německá firma se sídlem v Hannoveru. Máte plnou záruku na vrácení zboží během 30 dnů, pokud nebudou pneumatiky použity a ani nebudou namontovány. Pokud jsou pneumatiky poškozené nebo vadné, máte všechna práva ochrany spotřebitele. Mimo to máte 14-denní právo na podání námitky dle zákona.





    Používáme cookies. Používáním této webové stránky souhlasíte s jejich použitím.
    OK