Často kladené otázky
Otázky k objednávce
Otázky k průběhu reklamace
Co musím udělat, pokud je dodaná pneumatika chybná?
Co musím udělat, pokud je dodaná pneumatika chybná?
Pokud má zboží vadu nebo vykazuje nedostatky, můžete zboží samozřejmě reklamovat v záruční době. Záruční doba pro naše zboží obnáší 24 měsíců, počínaje dnem dodání.
Kontaktujte nejdříve náš zákaznický servis přes email na pneushop@delti.com, přes fax 0049 511 87 98 91 96 nebo na telefoní číslo 24 60 19 154. Obdržíte od nás reklamační formulář. Tento prosím zašlete kompletně vyplněný a podepsaný nazpět. Reklamované zboží zašleme výrobci k posouzení.
Odkaz: Prosím neposílejte žádné pneumatiky na adresu sídla společnosti v Hannoveru. Na této adrese nemůžeme přijímat žádné pneumatiky.
Při reklamaci již namontovaných pneumatik se prosím obraťte na Vaši montážní stanici.