Často kladené otázky

    Otázky k objednávce

    Otázky k průběhu reklamace

    Co musím udělat, pokud je dodaná pneumatika chybná?

    Co musím udělat, pokud je dodaná pneumatika chybná?

    Pokud má zboží vadu nebo vykazuje nedostatky, můžete zboží samozřejmě reklamovat v záruční době. Záruční doba pro naše zboží obnáší 24 měsíců, počínaje dnem dodání.
    Kontaktujte nejdříve náš zákaznický servis přes email na
    pneushop@delti.com, přes fax 0049 511 87 98 91 96 nebo na telefoní číslo 24 60 19 154. Obdržíte od nás reklamační formulář. Tento prosím zašlete kompletně vyplněný a podepsaný nazpět. Reklamované zboží zašleme výrobci k posouzení.
    Odkaz: Prosím neposílejte žádné pneumatiky na adresu sídla společnosti v Hannoveru. Na této adrese nemůžeme přijímat žádné pneumatiky.
    Při reklamaci již namontovaných pneumatik se prosím obraťte na Vaši montážní stanici.





    Používáme cookies. Používáním této webové stránky souhlasíte s jejich použitím.
    OK